Vi Keeland: Tiltott gyümölcs


Ez a történet sajnos nem lopta a szívembe magát, pedig egyébként Vi többi regénye, melyeket korábban olvastam, azok nagyon tetszettek. 

Az alaptörténet nem lett a kedvencem, a valóságshow-k, pláne a Nagy Ő, belőlem enyhe viszolygást vált ki. Mondjuk, ebben a regényben azt az oldalát láthattuk, amit egyébként nyílt titokként mindenki sejt: az egész egy megrendezett műsor, nagyjából előre meg van írva, de olykor a főnök belerondíthat, ha valami nagyszerű jut eszébe.

Kate egyike a sok lánynak, aki a Nagy Ő szívéért küzd, illetve bocsi, a pénzre hajt. Az indokát megértettem, sajnáltam is, amiért az anyagi helyzete miatt fel kellett áldoznia magát.

Cooper valahogy nekem egy kicsit olyan volt, mint egy C.G. hasonmás, nekem nem igazán volt összeegyeztethető a karakterével a hű de nagy dominancia, amitől persze Kate azonnal beindult, és „az ajkára tapadt” – ez a félmondat nekem túl sokszor szerepelt a könyvben:( 

Valahogy Flynn, a rocksztár Nagy Ő lett a kedvencem, pedig ez a „végigtaperolok, és végigcsókolok egy tucat nőt” stílus nem jön be, de mégis elfogadta, hogy Kate mit szeretne (vagy mit nem). 

Tehát összegezve: nem ez lett a kedvencem Vi-től, de nem vette el a kedvem a többi könyvétől.

BKN

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Interjú Alyona Crower írónővel

Interjú Emma ZR írónővel

Győrvári József: Szellemtúra